SEO KIOSK – SPLASH LANDING

[et_pb_section bb_built=”1″ admin_label=”section” fullwidth=”on” _builder_version=”3.0.92″][et_pb_fullwidth_code admin_label=”Fuld bredde kode” _builder_version=”3.0.106″][rev_slider alias="news-magazine"][/rev_slider][/et_pb_fullwidth_code][/et_pb_section][et_pb_section bb_built=”1″ admin_label=”section” fullwidth=”on” _builder_version=”3.0.92″][et_pb_fullwidth_header admin_label=”Fuldbredde Overskrift” title=”Memes structured according to functionality associated with use” subhead=”Memes-as-Viewports – Educational Hot Spots” button_one_url=”/24835-2/” _builder_version=”3.0.50″ use_background_color_gradient=”on” background_color_gradient_start=”rgba(43,135,218,0.49)” background_color_gradient_end=”rgba(224,153,0,0.46)”]

memetics

The study of memes and their social effects.

What is a memeticist?

1) One who study memes

2) A memetic engineer

Required reading >> memetic lexicon

imitation, internet, memes, memetic videos, participatory culture, remix, user- generated content

[/et_pb_fullwidth_header][/et_pb_section][et_pb_section bb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”3.0.50″ background_image=”http://www.goldschadt.dk/wp-content/uploads/2017/08/2000×1000-unsplash-bg-big-office-1.jpg” background_video_mp4=”http://www.goldschadt.dk/wp-content/uploads/2017/05/girl_walking_rain_umbrella_red_city_720.mp4″][et_pb_row admin_label=”row” _builder_version=”3.0.50″][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_blurb admin_label=”Bagsidetekst” use_icon=”on” font_icon=”%%4%%” _builder_version=”3.0.50″]

[/et_pb_blurb][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_blurb admin_label=”Bagsidetekst” use_icon=”on” font_icon=”%%0%%” _builder_version=”3.0.50″ /][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_blurb admin_label=”Bagsidetekst” title=”ELVIS JUST LEFT THE BUILDING” use_icon=”on” font_icon=”%%5%%” _builder_version=”3.0.50″]

[/et_pb_blurb][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row admin_label=”row” _builder_version=”3.0.50″][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_blurb admin_label=”Bagsidetekst” use_icon=”on” font_icon=”%%7%%” _builder_version=”3.0.50″]

[/et_pb_blurb][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_blurb admin_label=”Bagsidetekst” use_icon=”on” font_icon=”%%1%%” _builder_version=”3.0.50″ /][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_blurb admin_label=”Bagsidetekst” title=”Højre” use_icon=”on” font_icon=”%%6%%” _builder_version=”3.0.50″ /][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section bb_built=”1″ admin_label=”section” fullwidth=”on” _builder_version=”3.0.47″][et_pb_fullwidth_post_title admin_label=”Fuld bredde Indlægs-titel” _builder_version=”3.0.106″ /][/et_pb_section][et_pb_section bb_built=”1″ admin_label=”section” fullwidth=”on” module_id=”sektion3″ _builder_version=”3.0.50″ custom_padding=”||-150px|”][et_pb_fullwidth_slider admin_label=”Fuldbredde Slider” _builder_version=”3.0.50″ custom_padding=”|||” custom_padding_tablet=”|||” custom_padding_phone=”|||” box_shadow_style=”preset6″ box_shadow_blur=”10px” box_shadow_color=”rgba(0,0,0,0.1)” show_inner_shadow=”on” /][et_pb_fullwidth_header admin_label=”Fuldbredde Overskrift” title=”Hovedstrømninger i Metapsykologien 1900 – 2000″ subhead=”Memet-som-bølge” button_one_text=”Læs mere her” button_one_url=”http://www.goldschadt.dk/hovedstroemninger-i-metapsykologien/” _builder_version=”3.0.50″]

Vi kommer i det følgende rundt omkring og får snuset lidt til de fire store psykologiske retninger og hovedstrømme:

  • den kogntive-behavioristiske eller adfærdspsykologien
  • psykoanalysen
  • humanistisk psykologi og
  • transpersonlig psykologi og eksistenstielle-fæmenologiske

[/et_pb_fullwidth_header][/et_pb_section][et_pb_section bb_built=”1″ admin_label=”section” fullwidth=”on” _builder_version=”3.0.50″][et_pb_fullwidth_image admin_label=”Fuld bredde billede” _builder_version=”3.0.50″ animation_style=”slide” animation_direction=”left” animation_duration=”500ms” animation_intensity_slide=”10%” /][/et_pb_section][et_pb_section bb_built=”1″ admin_label=”section” fullwidth=”on” module_id=”sektion4″ _builder_version=”3.0.50″ background_image=”http://www.goldschadt.dk/wp-content/uploads/2017/09/Skærmbillede-2017-09-04-kl.-19.49.59.png”][et_pb_fullwidth_header admin_label=”Fuldbredde Overskrift” title=”The Meme-as-personal construct” subhead=”Memet-som-individualiserende” _builder_version=”3.0.106″ content_text_color=”#ffffff” max_width_tablet=”50px”]

Læs mere her >>  Read On  

Et centralt element i modellens model er tesen om, at den enkeltes hovedbeskæftigelse,altså det der først og fremmest optager den enkelte i dennes faglige “objektsøgning”, betragtes som et tabt eller beskadiget aspekt af ens “essens”. Modellens typologiseringspunkter repræsenterer aspekter af “memet-som-individ”,som er beskadiget, men som kan kontaktes på forskellig vis. Søgningenefter et bestemt aspekt motiveres af det indlysende faktum, at man lider savn under aspektets fravær. For at udfylde følelse af ubehag og tomhed, søger den enkelte i overensstemmelse med sin fiksering ubevidst efter noget, der kan erstatte ubehaget og tomheden. Det er derfor muligt at benævne de kvalitative aspekter af mental eller følelsesmæssig karakter, som de enkelte personlighedstyper ubevidst bevæger sig fremimod. Disse kvaliteter er ganske enkelt det modsatte af det mest beskadigede aspekt af essensen af “memet-som-individ”.

[/et_pb_fullwidth_header][/et_pb_section]